Sprawdzajcie ten wpis regularnie! W tym miejscu znajdą się aktualizacje informacji i linki do zapowiadanych poniżej szkoleń.
Podział godzin jest już zamieszczony na stronie WIL w zakładce DLA STUDENTA – w podziale godzin podane zostaną podziały na grupy/podgrupy dla każdego rodzaju zajęć. Numery grup/podgrup można będzie sprawdzić na karcie studenta w WIRTUALNYM DZIEKANACIE w menu „grupy”.
Przypisanie studentów do grup studenckich następuje systematycznie, sprawdzajcie WIRTUALNY DZIEKANAT.
Każda grupa dziekańska posiada osobny rozkład zajęć. Poniżej znajduje się spis oznaczeń, które informują o podgrupie projektowej lub laboratoryjnej w danej grupie dziekańskiej:
GW (np. 01, 02 … itd.) – grupa wykładowa
GĆ (np. 01, 02 … itd.) – grupa ćwiczeniowa
(GP01) – pierwsza grupa projektowa, (GP02) – druga grupa projektowa itd.
(GK01) – pierwsza grupa laboratoryjno-komputerowa, (GK02) – druga grupa laboratoryjno-komputerowa itd.
(GL01) – pierwsza grupa laboratoryjna, (GL02) – druga grupa laboratoryjna itd.
Zajęcia dydaktyczne będą realizowane w następujący sposób:
Zdalnie – wykłady i lektoraty językowe
Stacjonarnie – ćwiczenia, projekty, laboratoria komputerowe, seminaria
Odbiór legitymacji studenckich i obowiązkowe podpisywanie Ślubowań przez studentów I i II stopnia odbywać się będzie:
w DZIEKANACIE STUDIÓW NIESTACJONARNYCH w następujących terminach:
- 30 września 2023 r. (sobota) godz. 9.00-13.00
- 3 października 2023 r. (wtorek) godz. 9.00-13.00
- 5 października 2023 r. (czwartek) godz. 9.00-13.00
- 6 października 2023 r. (piątek) godz. 9.00-16.30
- 7 października 2023 r. (sobota) godz. 9.00-13.00
Przypominamy o obowiązku wniesienia opłaty za 1-szy semestr studiów najpóźniej do 14 października 2023 r. Opłaty nie można rozłożyć na raty.
Obowiązkowe szkolenie biblioteczne dla studentów studiów I stopnia będzie przeprowadzone na platformie MS TEAMS w dniu 2 października 2023 r. – link tutaj.
Obowiązkowe szkolenie świadomościowe odbędzie się 2 października 2023 r.w podziale:
godz. 17.45 – 18.30 przedstawiciel Biura ds. osób z niepełnosprawnościami – link do MS TEAMS (kod zespołu: ousuk6y)
godz. 18.30 – 20.00 świadomościowe na temat równości i przeciwdziałania dyskryminacji – link do ZOOM (Identyfikator spotkania: 952 2109 4026, Kod dostępu: 946418)
Obowiązkowo należy aktywować konto Office365 darmowe dla studentów PK (szczególnie niezbędne dla zajęć/szkoleń zdalnych w MS Teams).
Wybór lektoratu – szczegóły podamy niebawem.
Wybór przedmiotu humanistycznego – obowiązkowego – Do 4.10 2023 r. należy wybrać przedmiot humanistyczny wypełniając ankietę.
Na stronie wydziałowej w zakładce „DLA STUDENTA” zapoznać się można ze szczegółowymi informacjami dla.:
osób z niepełnosprawnościami
osób potrzebujących wsparcia psychologiczno-pedagogicznego (Akademicki Punkt Konsultacji)
Zachęcamy również do zapoznania się ze Studenckim Savoir-Vivre w pigułce, który ułatwi Wam kontakty z wykładowcami i pracownikami.