Informacje dla studentów 1 roku-st. niestacjonarne 23/24

Sprawdzajcie ten wpis regularnie! W tym miejscu znajdą się aktualizacje informacji i linki do zapowiadanych poniżej szkoleń.

Podział godzin  jest już zamieszczony na stronie WIL w zakładce DLA STUDENTA – w podziale godzin podane zostaną podziały na grupy/podgrupy dla każdego rodzaju zajęć. Numery grup/podgrup można będzie sprawdzić na karcie studenta w WIRTUALNYM DZIEKANACIE w menu „grupy”.

Przypisanie studentów do grup studenckich następuje systematycznie, sprawdzajcie WIRTUALNY DZIEKANAT.
Każda grupa dziekańska posiada osobny rozkład zajęć. Poniżej znajduje się spis oznaczeń, które informują o podgrupie projektowej lub laboratoryjnej w danej grupie dziekańskiej:
GW (np. 01, 02 … itd.) – grupa wykładowa
GĆ (np. 01, 02 … itd.) – grupa ćwiczeniowa

(GP01) – pierwsza grupa projektowa, (GP02) – druga grupa projektowa itd.
(GK01) – pierwsza grupa laboratoryjno-komputerowa, (GK02) – druga grupa laboratoryjno-komputerowa itd.
(GL01) – pierwsza grupa laboratoryjna, (GL02) – druga grupa laboratoryjna itd.

Zajęcia dydaktyczne będą realizowane w następujący sposób:
Zdalnie – wykłady i lektoraty językowe
Stacjonarnie – ćwiczenia, projekty, laboratoria komputerowe, seminaria

Odbiór legitymacji studenckich i obowiązkowe podpisywanie Ślubowań przez studentów  I i II stopnia odbywać się będzie:

w  DZIEKANACIE STUDIÓW NIESTACJONARNYCH w następujących terminach:

  • 30 września 2023 r. (sobota) godz.  9.00-13.00
  • 3 października 2023 r. (wtorek) godz.  9.00-13.00
  • 5 października 2023 r. (czwartek) godz. 9.00-13.00
  • 6 października 2023 r. (piątek) godz. 9.00-16.30
  • 7 października 2023 r. (sobota) godz. 9.00-13.00

Przypominamy o obowiązku wniesienia opłaty za 1-szy semestr studiów najpóźniej do 14 października 2023 r. Opłaty nie można rozłożyć na raty.

Obowiązkowe szkolenie biblioteczne dla studentów studiów I stopnia będzie przeprowadzone na platformie MS TEAMS w dniu 2 października 2023 r. – link tutaj.

Obowiązkowe szkolenie świadomościowe odbędzie się 2 października 2023 r.w podziale:

godz. 17.45 – 18.30 przedstawiciel Biura ds. osób z niepełnosprawnościami – link do MS TEAMS (kod zespołu: ousuk6y)

godz. 18.30 – 20.00 świadomościowe na temat równości i przeciwdziałania dyskryminacji – link do ZOOM (Identyfikator spotkania: 952 2109 4026, Kod dostępu: 946418)

Obowiązkowo należy aktywować konto Office365 darmowe dla studentów PK (szczególnie niezbędne dla zajęć/szkoleń zdalnych w MS Teams). 

Wybór lektoratu – szczegóły podamy niebawem.

Wybór przedmiotu humanistycznego – obowiązkowego – Do 4.10 2023 r. należy wybrać przedmiot humanistyczny wypełniając ankietę.

Na stronie wydziałowej w zakładce „DLA STUDENTA” zapoznać się można ze szczegółowymi informacjami dla.:
osób z niepełnosprawnościami
osób potrzebujących wsparcia psychologiczno-pedagogicznego (Akademicki Punkt Konsultacji)

Zachęcamy również do zapoznania się ze Studenckim Savoir-Vivre w pigułce, który ułatwi Wam kontakty z wykładowcami i pracownikami.