Formularze do Układania Rozkładu Zajęć
Zapraszamy do skorzystania z formularzy przeznaczonych dla prowadzących zajęcia do układania rozkładu zajęć na studia stacjonarne oraz niestacjonarne. Poniżej znajdziesz informacje dotyczące formularzy oraz terminów przesyłania wypełnionych dokumentów.
Studia Stacjonarne – semestr letni 2023/24
Wypełniony formularz należy przesłać na adres mailowy układającego rozkład zajęć (bartlomiej.szewczyk@multi-test.pk.edu.pl lub sebastian.biel@multi-test.pk.edu.pl) do 07.01.2024 r. (formularze przesłane po tej dacie będą brane pod uwagę, jeśli dane zajęcia nie zostaną jeszcze ułożone).
Studia Niestacjonarne – semestr letni 2023/24
Wypełniony formularz należy przesłać na adres mailowy układającego rozkład zajęć (marek.tupta@multi-test.pk.edu.pl) w terminie:
- 08.01.2024 r. – lata parzyste;
- 02.02.2024 r. – lata nieparzyste.
Formularze przesłane w terminie późniejszym będą brane pod uwagę, jeśli dane zajęcia nie będą jeszcze ułożone na rozkładzie zajęć.
Procedura ubiegania się o przyznanie e-kursu
W nawiązaniu do Zarządzenia nr 66 Rektora PK z dnia 22 września 2023 r. w sprawie zmian w Regulaminie pracy i Regulaminie wynagradzania pracowników Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki, obowiązują niżej wymienione zasady zgłaszania prowadzenia zajęć dydaktycznych w formie e-kursów na WIL:
- Realizacja zajęć dydaktycznych na WIL PK w formie e-kursu w danym semestrze roku akad. ma zostać zgłoszona każdorazowo przed rozpoczęciem semestru do Dziekana WIL na formularzu zamieszczonym na stronie WIL.
- Każdy nowy e-kurs, przed pierwszym zgłoszeniem do realizacji, musi zostać zatwierdzony przez Dziekana WIL po zaopiniowaniu przez Wydziałową Komisję ds. Jakości Kształcenia oraz Wydziałową Komisję ds. Dydaktyki.
- Wnioski o e-kursy należy złożyć nie później niż 2 tygodnie przed rozpoczęciem semestru, w którym e-kurs jest planowany do uruchomienia.
- Kursy należy zamieścić na platformie, zgodnie z Zarządzeniem nr 4 JM Rektora PK z dnia 12 stycznia 2021 r. znak R.0201.4.2021.
Wirtualny dziekanat (eHMS)
Wirtualny dziekanat to centralne miejsce, gdzie można skutecznie zarządzać swoimi obowiązkami akademickimi i administracyjnymi. Znajdziesz tutaj wszystkie niezbędne informacje i narzędzia, abyś mógł sprawnie obsługiwać swoje zadania związane z prowadzeniem zajęć oraz innymi aspektami związanymi z pracą na uczelni.
Logowanie:
- Login: NIU lub PESEL
- Hasło: przy pierwszym logowaniu do systemu – PESEL, później ustalone przez użytkownika
Dokumenty i Instrukcje:
- Instrukcja modułu Wykładowca
Znajdziesz tutaj szczegółowe wskazówki dotyczące korzystania z funkcji dostępnych dla wykładowców. - Terminy wypełnienia i wysłania protokołów elektronicznych – sesja zimowa 2022/2023
Przygotuj się odpowiednio do sesji, zgodnie z terminami określonymi w instrukcjach. - Wykaz skrótów kierunków i specjalności
Pomocny zbiór skrótów ułatwiających poruszanie się po systemie.