Sylwetka absolwenta studiów II stopnia kierunku BUDOWNICTWO – specjalność: ZARZĄDZANIE I MARKETING W BUDOWNICTWIE

Absolwent tej specjalności zdobywa poszerzoną wiedzę i umiejętności w zakresie organizacji i zarządzania jednostkami i instytucjami gospodarczymi ze sfery budownictwa, zarządzania ich finansami i zasobami ludzkimi, kształtowania strategii i polityki rynkowej, realizacji funkcji marketingowych oraz ekonomiki procesu inwestycyjnego, rynku nieruchomości oraz wyceny obiektów budowlanych i gruntu.

Absolwent ma zdolność rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej. Wykazuje się umiejętnością pracy w zespole.

Jest przygotowany również do twórczej pracy w zakresie marketingu nieruchomości, kierowania służbami marketingowymi w przedsiębiorstwach oraz zarządzania mieniem państwowym, komunalnym i prywatnym.

Ułatwienia dostępu:

Kontrast

Powiększ tekst

Zwiększ odstępy

Użyj czytelnych czcionek

Powiększ kursor

Podświetlenie linków

Zatrzymaj animacje

Resetuj ustawienia

Ułatwienia dostępu:
Kontrast
Powiększ tekst
Zwiększ odstępy
Użyj czytelnych czcionek
Powiększ kursor
Podświetlenie linków
Zatrzymaj animacje
Resetuj ustawienia
Przewiń do początku strony